حنان الخولى بعد خروجها من ذا فويس شيرين تجاهلتني والبرنامج يعتمد على المجاملات

يويا

مراقبة الاقسام الفنية
#1
السلام عليكم ورحمة الله وبركاته









فى مفاجأة كبيرة لمتابعيها ، خرجت المتسابقة المصرية حنان الخولى أمس من مرحلة المواجهة فى منافسات برنامج the Voice، أمام منافستها "وهم" ، وعلى الرغم من خروجها إلا أنها أعربت عن تفاؤلها بهذا الخروج المشرف رغم أن الظروف كانت ضدها بالإضافة لتجاهل المطربة شيرين عبدالوهاب لها .

وأوضحت حنان عبر صفحتها الشخصية على موقع التواصل الاجتماعى "الفيس بوك" قائلة :"يا جماعه عندى بس شويه حاجات عاوزه الفت نظر الناس ليها بالنسبه للملاحظات اللى اتقالت امبارح من المدربين اتقالت عشان انا دى المحطه اللى انا هخرج فيها كده كده اصلا من البرنامج انا مش متدايقه غير من انهم يقللو منى بدليل ان وهم برده نفسها قصير جدا وماثر على الاقفلات برده وبرده بتغنى من منخيرها" .

وأضافت قائلة :"كمان كان فى تجاهل كبير لوجودى فى البرنامج اصلا انا كنت فاكره انهم شالونى من فريق شيرين من كتر التجاهل اه وحاجه كمان المايكات اللى بنغنى فيها . انا صوتى المفروض انه اعلى من كده بس المايك بتاعى صوته مكتوم .و اللى سمعنى لايف هيعرف صوتى بيبقى ازاى فى المسرح بس هى دى محطة خروجى من البرنامج وغير كده بقى فريق شيرين كله مصريين ودى حاجه محسوبه جدااااااا عشان فرص المصريين تقل فى البرنامج للاسف" .

واختتمت قائلة :"اسفه لكل ده بس حبيت اوضح شويه حاجات عشان الناس اللى بتمشى ورا الكلام ده وعلى فكره انا واثقه من صوتى جدا واللى جاى ان شاء الله هيكون احسن وكويس ان البرنامج عرفنى على ناس كويسه حبت صوتى برغم كل التقصير فى حقى من ادارة البرنامج"

 

بنوته مصريه

مراقب اقسام
طاقم الإدارة
#2
رد: حنان الخولى بعد خروجها من ذا فويس شيرين تجاهلتني والبرنامج يعتمد على المجاملات

البرامج كلها على الموال ده
شكرا يا يويتى
 

بنوتة ام الدنيا

مشرفة قسم السياحة
#3
رد: حنان الخولى بعد خروجها من ذا فويس شيرين تجاهلتني والبرنامج يعتمد على المجاملات

الله اعلم بما جرى
شكرا ع الخبر
:hh10 :